reklama

Rodina ako hlavný pilier

Čo je vlastne rodina ? Základný kameň ktorý je veľa významný pre každého z nás. Rodina by nám mala byť oporou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

RODINA AKO ZÁKLAD VŠETKÉHO 

Pod ťarchou každodenných ťažkostí sa bohužiaľ zabúda na RODINU , ktorá prestáva byť vnímaná ako samozrejmá , nenahraditeľná a základná stavebná jednotka spoločnosti . Alebo presnejšie vyjadrené, nie je fungujúcej spoločnosti bez fungujúcich a dostatočne silných rodín . Možno tieto a podobné vety sa niekomu môžu zdať byť banálnymi , už stokrát povedanými . Ale podľa môjho názoru tak tomu nie je . Pretože keď niečo dôležité prestáva fungovať, tak sa o tom musí hovoriť a písať 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

prečo vlastne píšem na túto tému ? Ja vyrastal v náhradnej starostlivosti všetko bolo fajn do roku 2012 kedy ma ,, rodina ,, opustila . Jednoducho povedali ,, bež si kam chceš ale u nás už nebudeš ,,

Ako šiel život ďalej mal som a ja rodinu . O mladší dcérku sa do dnes súdim na súde v Českých Budějoviciach . Dôvod ?! Nedodržiavanie zákonov a svojvoľné konanie tzv . Samosudcov .

Dnešný článok bude o sudcovi Fysovi z Budějovíc ktorý si robí čo chce a nedodržiava žiadne zákony . Rozhoduje ako sa mu chce a v prospech strany ktorá si ho kúpila bez toho aby bola v práve .

To mi približuje jeden vtip : 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stretne sa zajac s hadom, ale obaja sú slepí.

Obchytáva si had zajaca, hovorí: "Ty si tak hebučký, ty budeš králik."

Ohmata si králik hada a hovorí: "Ty si taký slizký, klzký - ty budeš ten slizky sudca Fys z Budějovic. 

Určite ste videli mnohí film POROTA , film pojednáva o podnikateľovi ktorý si chcel kúpiť sudcu , ale vďaka porote neuspel . Rovnako ako protistrana v mojom pojednávaniu o moju mladšiu dcérku. 

Presne tak chcelo by to ako v ČR tak aj na Slovensku zaviesť porotu alebo aspon Triumvirát radu troch aby si sudcovia ako je náš ,, milý až slizký samosudca Fys z Budějovíc,, nerobili čo chceli ako je tomu doteraz . 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Navyše Fys z Budějovic je slepý ako slepúch , hlúpy ako tágo z biliardu preslopanú hlavu a tento kvázi človek rozhoduje o tak závažných veciach ako je rodinné právo . Podľa mňa taký ako Fys nemajú v súdnictve čo robiť . Namiesto toho by ich mali nahradiť obyčajní občania ako je istý J. M. Rigel z Bratislavy ktorý si prešiel peklom dávka zo samopalu , výbuch auta, zrazenie jeho maloletého syna Michala autom a to len preto že chcel spravodlivosť a bránil si svoje základné práva podľa dohovor o ľudských pravoch podľa článku 154C Štrasburg pekná odmena a ako bonus infarkt myokardu v roku 2015 ktorý zariadila jeho povedená manželka Danica ktorá na neho žiaľ bola nasadená pánmi : Slotom, Magurom, Suchým a tajnými službami SR. Veru čím väčší sviňa tým sa jej viacej prepečie . Čo toto je za spravodlivosť ? Ale verím že ten hore Trojjediný Boh nieje až taký nespravodlivý. Lebo na všetkých takýchto raz čaká Súd ale nie ten dole ale hore. Človek by mal bojovať za svoje práva nielen tie ľudské ale aj za svoju rodinu , deti , priateľov ... a nie stáť so založenými rukami a čakať čo sa bude robiť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kniha Sirachovcova 9,14-15
Dávneho priateľa neopúšťaj, lebo nový nebude mu podobný. Ako nové víno je nový priateľ; až zostarne, budeš ho piť s pôžitkom.

Nie v šťastí poznáš, kto je tvoj priateľ, ako sa nevie zasa nepriateľ utajiť v tvojom nešťastí. Ak je niekto v šťastí, nepriatelia sú v žiali; až v jeho nešťastí sa ukáže, kto mu je priateľom. Nikdy nemaj dôveru v tom, kto ti je nepriateľom, lebo ako hrdzavie meď, tak aj jeho zlosť; a čo by sa aj uponížil a chodil by zhrbený, zvýš svoju ostražitosť a chráň sa ho! Nepostav si ho vedľa seba, nech ti nesedí po pravici, aby sa azda nebral na tvoje miesto a nezaujal tvoju stolicu; nakoniec by si uznal moje slovo, len aby ťa netrápila moja reč!

Nepriateľ vie byť sladký v slove, no srdcom túži zvrhnúť ťa do jamy. Nepriateľ roní slzy očami: ale nenasýti sa krvi, ak príde na to čas. Ak ťa stihne zlo, jeho tam nájdeš prvého. Nepriateľ roní slzy očami, ba predstiera pomoc, ale podráža ti nohy. Pokyvuje hlavou, tlieska rukami, šušká sem a tam a zmení sa mu tvár.

Amen hovorím vám... Pre mňa je rodina J.M.Rigel z Bratislavy ktorý je mi skutočnou oporou. Pán Rígeľ ďakujem Vám že ste pri mne v dobrom aj zlom , vždy ma chytíte keď sa hrucám do priepasti , keď mi dochádza sila . Vždy tu pre Vás budem . 

Otče ktorý si na nebesiach 

daj J.M.Rígľovi nekonečnú sílu a zdravie . Amen

Moja rodina je J.M.Rígeľ a

moje dve nádherné dcérky Monička a Adélka. 

Keď si vyberáš priateľov vyberaj srdcom nie očami . Lebo rodinu sí nevyberáš ale priateľov hej,.

Rodina
Rodina  (zdroj: R.M)
René Molnár

René Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keď na foto vyzeram ako chalan, som dievča a preto chcem písať môj príbeh, som vlastne obyčajný človek s neobyčajným príbehom plný tajomstva tak ako môj výzor a iná identita, chcem spravodlivosť a dodržavanie ludských práv podla DOHOVORU a aj písat dalšie zaujimavosti z môjho pestreho života ktoré sa možu hodit aj ostatnym. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu