reklama

Prečo vlastne pán Fico ponúka milión za pomoc pri odhalení vraha novinára Janka Kuciaka?

Aj keď to nik neuverí, mám indície, nie až takého charakteru aby ma stíhali za neoznámenie trestného činu, ale indície, ktoré by mohli pomôcť k odhaleniu vrahov novinára, v roku 2013 som vypovedala pred prokuraturkou BAIV...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pôvodne som nemala záujem pokračovať v blogovani aj keď spočiatku som chcela na môj príbeh upozorniť. V roku 2013 som vypovedala pred prokurátorkou BAIV o príbehu ako ma Ján Slota nasadil do jednej rodiny, aby som ju vnútorne rozbila, čo sa mi aj podarilo, aby som hlave rodiny ublížila na zdraví tak, aby všetko vyzeralo, že za všetko si môže sám, aj to sa podarilo, dostal infarkt myokardu, bol 10 minút mŕtvy, ale stačil pred tým incidentom zavolať sanitku, tak ho oživili, operovali mu srdce trojitým bypassom, celé pooperačné obdobie som sa o neho starala, neviem či preto aby som dokončila misiu alebo ho zachránila. Prokuratúra oznámenie posunula policajtovi a polícia uznesením oznámenie zamietla pre nedostatok dôkazov. Moja obeť si teraz užíva dobrého zdravia, len vďaka tomu, že som prebehla ako v románe, zamilovala som sa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Eduard Hakl, bývalý siskár napísal knihu s názvom Odhalenie Slovenskej informačnej služby. Nech to administrátor neberie ako reklamu, ale musím uverejniť linku na ktorej je veľmi veľa úryvkov z tejto knihy. Kniha hovorí o tom, ako SIS vraždí detí aby urobili rodičom starosti a zmocnili sa ich majetku, vraždí ženy, mužov, ktorí sa stali nepohodlnými či už pre obchod alebo politiku, dokonca vraždí starých ľudí aby sa znížili výdaje štátu na vyplácanie dôchodkov a v rozpočte ostalo viac "many" na kšeftíky. Tu je linka:

https://blog.hlavnespravy.sk/2163/eduard-hakl-sis-slovenska-informacna-sluzba-vrazdi-starych-ludi-aby-sa-usetrilo-na-socialnych-vydavkoch-vrazdi-deti-aby-prislušnici-sis-ziskali-majetok-ich-rodicov/

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kniha je zaujímavá aj z uhla pohľadu mojich indícií, SIS totiž, ako sa dočítate z úryvkov zneužíva alebo využíva a ešte presnejšie zadáva si objednávky na vedeckú skúmanie duše človeka, aby mohla koordinovať udalosti tak, aby to všetko vyzeralo ak "jeho" vina, pričom obeť by tak nekonala, keby nebola duša manipulovaná rôznymi súvislosťami, náväznosťami a postupnosti krokov vedené proti nej mafiánskym systémom 30/70 to je mafiánsky trik 30% činnosti robia v prospech obete aby si získali dôveru a tieto kroky vyzdvihujú a neustále ich preferujú napríklad pôžičky, pomoc s bývaním či právna pomoc a tých 70% robia všetko preto aby obeť dostali na kolená, skryte aby obeť nič netušila a všetko musí vyzerať navonok že obeť si to zavinila sama.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To sú moje prvé indície pri hľadaní vrahov novinára, navonok má všetko vyzerať inak, než bol skutočný motív vraždy. A pán premiér obetuje milión euro za to aby sa k i nformáciam, kde sa ukrýva vrah dostal ako prvý! Veď on zodpovedá za činnosť SIS. Žeby preto aby ho odovzdal do rúk spravodlivosti, alebo je tu iný dôvod? Druhá indícia je v tom, čo keď jeden z vražednej skupiny sa zamiloval a prebehol, tak ako ja do samotnej obete, ktorá mala nasledovať v sérii naplánovaných vrážd aby vznikla na Slovensku panika? Aj to by bol motív za milión! Hm?

Tu je indícia, identikt vraha a možno aj sedí v parlamente a preto je bohatý!!!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama
pravdepodobný vrah
pravdepodobný vrah (zdroj: verejne dostupne)
René Molnár

René Molnár

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj keď na foto vyzeram ako chalan, som dievča a preto chcem písať môj príbeh, som vlastne obyčajný človek s neobyčajným príbehom plný tajomstva tak ako môj výzor a iná identita, chcem spravodlivosť a dodržavanie ludských práv podla DOHOVORU a aj písat dalšie zaujimavosti z môjho pestreho života ktoré sa možu hodit aj ostatnym. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu